سوالات متداول


  • آیا امکان خرید کالا برای مصرف کننده نهایی از این سامانه امکان پذیر است؟
  • خیر این سامانه صرفا برای فروش همکار طراحی شده است.
  • من همکار شما هستم اما هنگام سفارش با پیام شماره شما در سامانه درج نشده است مواجه میشوم؟
  • برای درج شماره خود در سامانه با پشتیبان تماس بگیرید.
  • چگونه از ثبت نهایی سفارش خود اطمینان حاصل کنم؟
  • در بخش پنل کاربری و در بخش حساب کاربری شما، تمامی سفارش های شما درج شده اند، باکلیک بر روی هر کدام از آنها میتوانید ریز اقلام همراه با قیمت های آنها را ببینید.
  • در ریز اقلام فاکتور تعداد و باکس به چه معنی است؟
  • در فاکتور معادل باکس سفارش شما از هر کالا کنار تعداد سفارش شما نمایش داده میشود. 
  • چگونه خرید خود را ثبت کنم؟
  • برای این کار به راهنمای خرید در منو مراجعه کنید.
  • چرا کالاها به قیمت مصرف کننده برای من فاکتور شده اند؟
  • قبل از انجام خرید حتما با شماره خود به پنل کاربری وارد شوید. بعد از ورود سطح قیمتی شما نمایش داده میشود. چنانچه بعد از ورود اشکالی در قیمت ها وجود داشت با پشتیبان تماس بگیرید.
  • آیا امکان اصلاح فاکتور وجود دارد؟
  • تا قبل از بسته شدن زمان سفارش گیری امکان لغو و یا اصلاح فاکتور برای شما وجود دارد.
  • زمان سفارش گیری به پایان رسیده و میخواهم فاکتور خود را لغو کنم، چگونه این کار را نجام میشود؟
  • بعد از اتمام زمان سفارش گیری امکان لغو سفارش وجود ندارد. برای این کار با پشتیبان تماس بگیرید.
  • امکان ثبت سفارش بعدی برای من چه زمانی است؟
  • از زمان بسته شدن زمان سفارش گیری تا زمانی که بار به شما تحویل داده میشود امکان ثبت سفارش برای شما وجود ندارد. بعد از تحویل کالا پنل سفارش گذاری مجددا برای سفارش بعدی باز خواهد بود و امکان ثبت سفارش وجود دارد.
  • آیا میتوانم هزینه فاکتور را آنلاین پرداخت کنم؟
  • بله، هم امکان پرداخت هزینه فاکتور و هم امکان پرداخت بدهی قبلی برای شما از طریق درگاه پرداخت وجود دارد.
  • چرا بدهی من در حساب کاربری به روز نیست؟
  • بعد از تسویه حساب فاکتور شما، به هر طریقی که باشد، بعد از 24 ساعت تمامی مانده ها به روز میشوند.
  • چرا نیمتوانم روش پرداخت اعتباری را برای سفارش انتخاب کنم؟
  • اعتبار شما باید توسط اپراتور به تایید برسد. برای این کار با پشتیبان تماس بگیرید.